Termeni și Condiții - GlobalAsig.MD
Politica de confidențialitate se referă la documentul ce cuprinde regulile privind protecția datelor cu caracter personal, în conformitate cu care sunt prelucrate datele utilizatorului. Client/ Utilizator - persoană care își creează un cont cu scopul plasării comenzilor de produse alimentare de la unul sau mai mulți furnizori, cu respectarea tuturor condițiilor menționate în prezentul acord. Furnizor (restaurant) - persoană juridică al cărei obiect de activitate îi permite prepararea și comercializarea produselor alimentare (mâncăruri, băuturi etc.). Produse - înseamnă orice gama de bunuri oferite de Furnizor care se pot comanda de Utilizator prin Platforma iFood. Comanda - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Intermediar şi Client, prin care Clientul îşi exprimă intenţia de a achiziţiona anumite produse cu livrare. Curier - persoană calificată contractă de către furnizor, ce se ocupă de livrarea comenzilor către clienți. Livrare - procesul de furnizare a comenzii plasate de către client pe platforma intermediarului. Serviciu de livrare poate fi prestat atât de către intermediar cât și de furnizor, în temeiul acordurilor de colaborare cu furnizorii. Acord - înțelegere bilaterală care dă naștere la obligații ce țin de tranzacția de vânzare - cumpărare și / sau pregătirea produselor alimentare de către furnizor și / sau livrarea produselor alimentare de către intermediar sau furnizor (în temeiul contractului încheiat între intermediar și furnizor).

2. Aplicabilitatea

Prin accesarea Platformei și crearea voluntară a unui profil, toți clienții recunosc și acceptă în mod expres și fără ambiguitate prezenții Termeni de utilizare și contractare, Politica de confidențialitate și Politica privind fișierele cookie. Pentru a fi un Client al Platformei, este esențial să îndepliniți următoarele cerințe:
• Vârsta minimă de 18 ani.
• Completarea în întregime a tuturor câmpurilor obligatorii ale formularului de înregistrare prin care se solicită detalii personale, cum ar fi numele de utilizator, adresa de e-mail, numărul de telefon și numărul cardului bancar.
• Acceptarea Termenilor de utilizare și contractare.
• Acceptarea Politicii de Confidențialitate și Protecție a datelor.
• Acceptarea Politicii privind fișierele cookie.
Clientul garantează că toate informațiile privind identitatea sa furnizate către EVO Foods în formularele de înregistrare pentru Platformă sunt adevărate, corecte și complete. Suplimentar, clientul își asumă responsabilitatea ca să păstreze detaliile personale actualizate.
Clientul se obligă să nu divulge detaliile contului personal sau să permită accesul la acesta unor terțe părți. Clienții vor fi unicii responsabili pentru orice utilizare a acestor detalii sau a serviciilor de pe platformă care ar putea fi făcute de terțe părți, inclusiv declarațiile și/sau conținuturile introduse în Platformă sau orice acțiune efectuată prin folosirea numelui de utilizator sau a parolei.
Clientul se obligă să nu divulge detaliile contului personal sau să permită accesul la acesta unor terțe părți. Clienții vor fi unicii responsabili pentru orice utilizare a acestor detalii sau a serviciilor de pe platformă care ar putea fi făcute de terțe părți, inclusiv declarațiile și/sau conținuturile introduse în Platformă sau orice acțiune efectuată prin folosirea numelui de utilizator sau a parolei.

2.1 Furtul sau eliminarea cardului de credit

Având în vedere că GlobalAsig nu poate garanta identitatea Utilizatorilor înregistrați, aceștia își asumă responsabilitatea de a informa GlobalAsig dacă au dovezi privind furtul și/sau utilizarea frauduloasă de către o terță parte a cardului lor de credit asociat cu profilul GlobalAsig . Astfel, având în vedere că GlobalAsig și platforma sa de plată acționează în vederea protecției Utilizatorilor prin utilizarea unor măsuri de securitate adecvate dacă un Utilizator nu informează GlobalAsig cu privire la cardul lipsă, GlobalAsig nu va fi responsabil pentru vreo utilizare fraudulentă ce rezultă din această situație ce se poate îndeplini de terțe părți din contul Utilizatorului. GlobalAsig sugerează ca Utilizatorii să raporteze Poliției orice furt sau utilizare necorespunzătoare a cardului lor.

3. Utilizarea platformei

Pentru a beneficia de serviciile GlobalAsig, utilizatorul parcurge următorii pași:
A. Plasează în mod independent o comandă pe site sau contactează serviciu call center (dacă este cazul).
B. Indică locația sau punctul de livrare pentru a vedea toate restaurantele disponibile în zona sa.
C. În funcție de priorități, selectează locația FAST (cel mai apropiat restaurant) sau ALL (toate restaurantele existente împărțite pe categorii).
D. Din lista propusă selectează furnizorul.
E. Din meniul furnizorului adaugă în coș produsele preferate* (GlobalAsig nu este responsabil pentru relevanța și exactitatea informațiilor despre meniu, disponibilitatea felurilor de mâncare / băuturilor specifice, compoziția acestora, precum și livrarea (dacă sunt efectuate de către Furnizor).
Furnizorul poate folosi ingrediente și aditivi ale felurilor de mâncare și băuturilor care ar putea provoca alergii și intoleranțe. Dacă un client este alergic la orice ingrediente, se recomandă înainte de a plasa o Comandă să informeze Serviciu Suport Clienți.
F. Plătește comanda într-unul din modurile disponibile: - cu cardul de credit* în momentul finalizării comenzii pe site; - în numerar (imediat după primirea unei comenzi de la serviciul de livrare).
*În cazul solicitării unei comenzi printr-un apel către call center, achitarea se efectuează doar în numerar. GlobalAsig S.R.L. salvează/utilizează datele de plată ale Utilizatorilor ce vor fi procesate și stocate de furnizorul de servicii de plată, ținând cont de Politica de Confidențialitate.

4. Comanda

EVO Foods publică pe Platformă produsele în numele Furnizorilor, conform informațiilor primite de la aceștia. EVO Foods nu va accepta nicio răspundere sau obligație pentru actualizarea disponibilității produselor pe Platformă – solicitarea actualizărilor intrând în totalitate în responsabilitatea Furnizorilor. Atunci când clientul plasează o comandă pe Platformă, i se va cere să acceseze contul de utilizator prin introducerea adresei email și a parolei generată la crearea contului. Trebuie să se asigure că păstrează în siguranță combinația acestor detalii și nu oferă aceste informații către o terță parte. Prin finalizarea Comenzii, clientul confirma că toate datele furnizate, necesare procesului de comandă, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Livrarea produselor achiziționate de pe Platformă sunt destinate numai consumului propriu. Clientul garantând că bunurile achiziționate nu sunt pentru revânzare și acționând în calitate de cumpărător, în nume propriu și nu ca intermediar pentru o altă parte la primirea serviciilor. Potrivit legislației în vigoare, băuturile alcoolice pot fi cumpărate doar de persoanele care au împlinit 18 ani. Livrarea unei comenzi care conține băuturi alcoolice poate fi anulată în orice moment dacă se constată, prin orice mijloace, în orice moment, că în intervalul comenzii și cel al livrării sale efective, cel care a plasat comanda este minor. În situația în care Furnizorul asociat poate prelua doar o parte a comenzii (întrucât unele produse sunt indisponibile), Serviciu Suport Clienți își asumă responsabilitatea să informeze clienții despre aceasta ori să propună un înlocuitor pentru produsul lipsă. Clientul are dreptul de a refuza o livrare parțială și de a obține rambursarea sumei achitate pentru respectiva comandă, în cazul efectuării unei plăți online, înainte de livrare. În cazul în care, clientul solicită anularea unei comenzi, acesta trebuie să notifice imediat prin telefon sau chat Serviciu Suport Clienți, transmițând numărul comenzii, fără a depăși un interval de 5 minute din momentul plasării comenzii. Cu respectarea acestor condiții, EVO Foods acceptă anularea comenzii, fără să aplice o taxă de anulare. Pentru anularea comenzii după depășirea intervalului stabilit, EVO Foods nu rambursează suma percepută (valabil pentru achitările efectuate cu cardul, pentru achitările efectuate în numerar EVO Foods își rezervă dreptul de a sista opțiunea achitării în numerar pentru comenzile ulterioare plasate de către clientul respectiv). În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și EVO Foods a acceptat anularea comenzii, acesta se obligă să returneze clientului suma totală în termen de până la 10 zile lucrătoare, incluzând și taxa de livrare inițială, achitată pentru livrarea Comenzii.