A intervenit un caz asigurat

Un incident neplăcut, ca accident rutier, s-a întâmplat fiecărui șofer  cel puțin o dată. Acest lucru se datorează nu întotdeauna unei încălcări a regulilor sau neatenției șoferului, adesea cauze pot fi precipitații banale sau vizibilitatea insuficientă, o defecțiune a automobilului. Pot fi de vină și alte persoane.

Cum de procedat dacă apare un eveniment asigurat:

  • Opriți mașina și porniți semnalizarea de avariere.
  • Puneți un triunghi de avertizare în fața mașinii
  • Formați numărul de urgență 112
  • Dacă s-a produs un accident cu vătămarea persoanelor, este necesar să apelați o ambulanță și să acordați primul ajutor.
  • Obțineți un document privind accidentul de la un polițist rutier.
  • Oferiți mașina pentru inspecție și evaluarea daunelor de către expertul asigurătorului.
  • Anunțați compania de asigurări cât mai curând posibil despre evenimentul asigurat.
  • În termen de 15 zile, trebuie să depuneți o cerere pentru plata asigurării.
  • Conform procedurii, companiile de asigurări precaută și procesează cererea timp de aproximativ o lună și jumătate. GlobalAsig este un intermediar între client și compania de asigurări, protejând interesele clienților. GlobalAsig ajută la completarea corectă a tuturor documentelor necesare.
  • Conform deciziei companiei de asigurări, șoferul primește o primă de asigurare pentru a efectua reparația de restaurare a autoturismului avariat.

Sunteți confuz, nu știți cum să procedeați? Sunăți  la GlobalAsig.md și ei Vă vor orienta și  oferi o consultație.